تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

۳ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز کشف شد

  • کد خبر : 3088
  • 07 شهریور 1401 - 14:27
۳ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز کشف شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سه مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز با ۵۲ دستگاه ماینر، در این شهر کشف و جمع‌آوری شد.

به گزارش شبکه خبری سد و نیروگاهای ایران(سد پرس) و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به کشف دو مزرعه رمز ارز دیجیتال در شهر اهواز، بیان کرد: ۲۹ دستگاه ماینر مدل S۹ با همکاری ماموران انتظامی در منطقه باهنر و پردیس اهواز کشف و جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: با همکاری عوامل آگاهی در روستای “کریشان۲” در غرب اهواز یک مزرعه استخراج رمز ارز با تعداد ۲۳ دستگاه ماینر کشف و جمع‌آوری شد.
عباس شیاری افزود: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمز ارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث به کارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و همیاری مردم در حال شناسایی و جمع‌آوری این دستگاه‌ها هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، ادامه داد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.
وی تصریح کرد: همچنین شهروندان اهوازی می‌توانند برای اطلاع‌رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق”اپلیکیشن برق من”، “سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat ” و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.
لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x