تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3
به میزبانی شرکت آب جنوب شرق :

مانور پدافند غیرعامل (زلزله) سراسری مناطق شش گانه کشور در خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 5425
  • 25 دی 1401 - 11:14
مانور پدافند غیرعامل (زلزله) سراسری مناطق شش گانه کشور در خوزستان برگزار شد
مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق از اجرای مانور پدافند غیر عامل( زلزله) سراسری مناطق شش گانه کشور در مسیرآبرسانی شرکت آب جنوب شرق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)،محسن رستگارنیا ضمن اعلام این خبر گفت: این مانور با هدف بکارگیری دستورالعملهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شرایط اضطراری برگزار گردید.

رستگارنیا افزود: این مانور در دی ماه سال ۱۴۰۱ با مدیریت و محوریت سازمان آب و برق خوزستان و حضور شرکت های آب منطقه ای از استانهای کرمانشاه ، ایلام ، لرستان و برق منطقه ای خوزستان به میزبانی شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق برگزار گردید.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این مانور،آمادگی شرکت‌های صنعت آب و برق و گسترش همکاری بین شرکت‌ها در برابر وقوع هرگونه حادثه و بحران است.
مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق تصریح کرد: میزان آمادگی نیروی های انسانی و تجهیزاتی، افزایش مهارت‌های فردی و تجربه همکاری بین ارگانها و سرعت بخشیدن به عملکردها در شرایط اضطراری، بخش دیگری از اهداف این مانور قلمداد می‌شود.

رستگار نیا ضمن تشریح تهدیدات و آسیب پذیری‌های حوزه آبرسانی ، به ایمن سازی، تداوم آبرسانی در این حوزه تاکید کرد و افزود: حفاظت ، کیفیت و پایداری آبرسانی یکی از مهم‌ترین موضوعات در پدافند غیرعامل است

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=5425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x