تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
0

صیانت از منابع انرژی نیازمند استفاده از ظرفیت شهروندان است

  • کد خبر : 7996
  • 03 خرداد 1402 - 15:44
صیانت از منابع انرژی نیازمند استفاده از ظرفیت شهروندان است
مدیرعامل برق اهواز گفت: همکاران ما تلاش دارند تا برنامه ها ومشوقهای وزارت نیرو را تشریح و به اطلاع مردم برسانند زیرا صیانت از منابع انرژی برق با تلاش و استفاده هوشمندانه از ظرفیت عظیم شهروندان میسر می شود.

به گزارش پایگاه  خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)؛ مدیر عامل این شرکت با تبریک هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت: آغاز فصل گرما افزایش مصرف برق را بدنبال دارد که در این راستا همکاران ما در مجموعه عظیم وزارت نیرو تلاش دارند تا با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی دقیق در استمرار توزیع انرژی برق و رفاه و آسایش هموطنان عزیز بکوشند.

عبدالحمیدعباس شیاری افزود: همکاران ما در بخش روابط عمومی و مشترکین پا به پای دیگر همکاران خود در سراسر کشورتلاش دارند تا برنامه ها و تدابیر و مشوقهای وزارت نیرو را تشریح و به اطلاع مردم برسانند زیرا صیانت از منابع انرژی کشور با تلاش و استفاده هوشمندانه از ظرفیت عظیم شهروندان میسر می شود.

وی خاطر نشان کرد: صرفه جویی در مصرف برق  و سایر منابع انرژی قطعا محدود به بازه زمانی خاصی نیست و باید به عنوان یک رویداد در فرهنگ عمومی بدل شودو قطعا نامگذاری یک روز و یا یکسال در هفته بیانگر اهمیت این مساله است.

شیاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همشهریان عزیز با بکارگیری شیوه های بسیار ساده همچون سرویس به موقع کولرها، استفاده از درزگیر و پنجره دو جداره، نصب سایبان روی کندانسورکولر، عایق بندی فضاها، خاموش کردن لامپ اضافه، استفاده از چراغ‌های سنسوردار، خارج کردن دوشاخه وسایل برقی بلا استفاده و بسیاری از این گونه اقدامات ساده می توانند در مصرف برق خود صرفه جویی کنند.

مدیرعامل برق اهواز تصریح کرد: با آغاز هفته صرفه جویی در مصرف برق از ابتدای خردادماه سال جاری مشترکین محترم می توانند از پاداشهای پیشنهادی و مشوقهای صرفه جویی وزارت نیرو استفاده کنند.

عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به مشوقهای پیشنهاد وزیر نیرو اظهار داشت: از ابتدای خردادماه که موضوع صرفه جویی در مرف برق اجرایی می شود مشترکین محترم خانگی می توانند تا دو هزار تومان به ازای هر کیلووات پاداش در یافت کنندو این پاداش در قبوض آنها جهت اطلاع درج می‌شود.

مدیرعامل برق اهواز در پایان گفت: همچون همیشه تاکید می کنم منظور ازصرفه جویی به هیچ وجه مصرف نکردن بلکه هوشمندانه مصرف کردن و توجه جدی به رفاه و آسایش مردم عزیز اولویت اصلی و اساسی ما می باشد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=7996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x