به گزارش سد پرس ،داوود سلیمانی مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز اظهار داشت: در این ارزیابی، عملکرد ۱۳۱ روابط عمومی زیرمجموعه وزارت نیرو طبق بارگزاری اطلاعات و مستندات مربوطه بویژه گذر از تابستان ۱۴۰۲ در ۶ محور « ارتباط با رسانههای تصویری»، «ارتباط با رسانههای مکتوب»، «شبکههای اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» مورد بررسی قرار گرفت.
سلیمانی گفت: خرسندیم که مجموعه روابط عمومی توانست با انعکاس مطلوب تلاشهای کارکنان به جامعه و تولید محتوا از اقدامات ارزشمند فنی و عملیاتی نیروگاه رامین به نقش حرفه ای خود جامعه عمل پوشاند.
وی تمرکز بر ارتباطات درون سازمانی و توسعه تعاملات برون سازمانی بمنظور معرفی نقش حیاتی نیروگاه رامین در صنعت برق و تقویت روحیه و انگیزه کارکنان و تنویر افکار عمومی را مهمترین رویکرد مجموعه روابط عمومی نیروگاه دانست .
لازم به ذکر است پیش از این نیز روابطعمومی نیروگاه رامین اهواز برای چهارمین سال پیاپی به عنوان برترین روابط عمومی صنعت برق حرارتی کشور انتخاب شده بود.