تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
1

جلسه افتتاحیه طرح دوره های آموزش مدیریت در شرکت آب جنوب شرق

  • کد خبر : 14550
  • 09 مهر 1403 - 15:53
جلسه افتتاحیه طرح دوره های آموزش مدیریت در شرکت آب جنوب شرق
جلسه افتتاحیه دوره های آموزش مدیریت شرکت آب جنوب شرق با همکاری مجتمع آموزشی و پژوهشی آب و برق خوزستان در محل سالن جلسات هتل نیشکر برگزار شد.

سد پرس، جلسه افتتاحیه دوره های آموزش مدیریت ویژه مدیران شرکت آب جنوب شرق با حضور دکتر میری معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق؛ در سه سطح ، مدیران عالی ، میانی و عملیاتی در محل سالن جلسات هتل نیشکر برگزار شد.

🔰در ابتدا این جلسه علی مکاری بهبهانی رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق در بیان دلایل و اهداف این دوره ها پرداخت و گفت : این دوره ها به منظور ارتقای دانش مدیریتی متناسب با فعالیتها ، دانش افزایی میان مدیران ، به روز رسانی دانش مدیریتی مدیران و تصمیم گیرندگان طراحی و اجراء می شوند.

🔰مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق نیز افزود: تمرین قضیه ها و مسائل مدیریتی در حیطه های گوناگون، ایجاد محیط و فضای آشنایی و همفکری بیشتر در حوزه مسایل و مباحث مدیریتی از جمله اهداف این دوره ها می باشد.

🔰وی در ادامه تاکید نمود جهت پیشبرد اهداف دوره ها در مباحث و تبادل نظری ، مشارکت جدی صورت گیرد.

 

🔰 دکترمحمد علی میری در این جلسه به بیان توضیحاتی در خصوص اهمیت آموزش و توانمندسازی سرمایه انسانی در صنعت پرداخت و گفت : در زمینه آموزش سرمایه انسانی هیچ گونه محدودیت مالی وجود ندارد و معتقدیم آموزش نوعی سرمایه گذاری است .

🔰لازم به ذکر است، دوره های آموزش مدیریت از ۵ مهرماه سال جاری و با حضور اساتید برجسته گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری مجتمع آموزشی آب و برق خوزستان آغاز شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=14550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x