تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001) شرکت آب غدیر خوزستان

  • کد خبر : 10967
  • 06 دی 1402 - 10:43
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001) شرکت آب غدیر خوزستان
مدیرعامل شرکت آب غدیر خوزستان از تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت این شرکت برای دومین سال پیاپی پس از برگزاری جلسه ممیزی مراقبتی دوم خبر داد.

به گزارش سد پرس،این جلسه در سه بخش افتتاحیه، ممیزی اصلی و اختتامیه برگزار شد.

 

داود حری مدیر عامل شرکت آب غدیر خوزستان ضمن حضور در جلسات افتتاحیه و اختتامیه که با حضور جمعی از مدیران شرکت و‌ تیم ممیزی در محل دفتر مدیرعامل همراه بود، با تشریح اینکه علیرغم وجود چالش ها و تنگناهای گسترده متاثر از تنش آبی و خشکسالی در حوزه های فعالیت این شرکت، با حمایت های اثربخش و مستمر سازمان آب و برق خوزستان و توان و اراده همکاران و‌ مدیران خود، توانسته است ماموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه های تحت پوشش را به نحو ایمن، به موقع و همچنین با رعایت الزامات و استانداردهای کیفیت، سلامت و ایمنی به انجام برساند.

 

وی ضمن بیان اینکه ارزیابی انجام شده در مدت سه روز و‌ توسط تیم ممیزی انجام شد و تمام مدارک و مستندات لازم و همچنین فرآیندها در اختیار ممیزان و ‌مورد ارزیابی، پایش و‌ کنترل قرار گرفت افزود: در پایان ارزیابی و‌ ممیزی انجام شده، شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان برای دومین سال پیاپی موفق به تمدید گواهینامه مدیریت ISO 9001 گردید.

 

مدیر دفتر برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب غدیر خوزستان تصریح کرد: گروه ممیزی در جلسه اختتامیه وضعیت رعایت الزامات استاندارد ایزو را بسیار خوب ارزیابی نمود و شرکت آب غدیر خوزستان را حائز شرایط تمدید گواهینامه اعلام کرد.

 

علی نصراللهی عنوان کرد: همکاران ما در حوزه های مختلف شرکت به صورت مستمر در حال اجرا و‌ جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروز رسانی و بازنگری دستورالعمل ها و روش های اجرایی، خط مشی شرکت، رفع عدم انطباق های سنوات قبلی، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در بطن شرکت در جهت استاندارد سازی فعالیت ها تلاش می کنند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=10967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x