تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
0

تحقق شعار سال با برنامه‌ریزی برای تامین برق پایدار در تابستان ۱۴۰۲

  • کد خبر : 9423
  • 06 فروردین 1402 - 23:48
تحقق شعار سال با برنامه‌ریزی برای تامین برق پایدار در تابستان ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین بیان داشت:رشد تولید و برنامه ریزی برای تأمین برق پایدار در تابستان 1402 اولویت کاری این مجموعه در سال جدید می باشد.

​به گزارش سدپرس به نقل از روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین، مهندس عباسی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۲ با شعار “مهار تورم، رشد تولید”، تلاش مجموعه شرکت تولید نیروی برق رامین در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری در رشد تولید می باشد.

وی افزود: در همین راستا برنامه ریزی هایی برای تحقق شعار سال با برنامه‌ریزی برای تامین برق پایدار در تابستان ۱۴۰۲ در دست انجام است و امیدواریم تا بتوانیم با رشد تولید برق، خللی در پیک بار در گرمای تابستان امسال نداشته باشیم.

مهندس عباسی با اشاره به اینکه پایداری شبکه برق نتیجه ماهها تلاش وپیگیری مجموعه صنعت برق و نیروگاهی است افزود: با همراهی مجموعه و مشارکت مردم در برنامه های مدیریت بار این نوید را می توان داد که شاهد خاموشی جدی و برنامه‌ریزی شده در تابستان پیش رو نباشیم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری نمود: با همت مجموعه این روند ادامه خواهد داشت تا سال ۱۴۰۲ را بدون خاموشی سپری نموده و تولید پایدار و مستمر انرژی در کشور را شاهد باشیم.

 

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=9423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x