تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
5
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد خبر داد:

افزایش ۷۲ درصدی تولید برق در نیروگاه یزد

  • کد خبر : 5944
  • 23 بهمن 1401 - 16:44
افزایش ۷۲ درصدی تولید برق در نیروگاه یزد
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ، بیش از ۷۲ درصد افزایش تولید داشتند.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، سید محمد حسن جمال الدینی با اعلام این خبر افزود: واحدهای هشت گانه بخش گازی و بلوک سیکل ترکیبی یزد در دی ماه سال جاری ۳۲۲هزار و ۵۹۸ مگاوات ساعت انرژی برق تولید کردند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به میزان ۷۲ درصد افزایش تولید را نشان می دهد.

وی بیان کرد: انجام به موقع برنامه های تعمیراتی نیروگاه و آمادگی مولدها برای تولید برق پایدار در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان، کارآفرین نام گذاری شده است موجب شد تا افزایش چشم گیر تولید انرژی برق در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد رقم بخورد.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد اظهار کرد: تا پایان دی ماه سال جاری بیش از ۳٫۹۳  درصد پیش بینی تولید سالیانه نیروگاه محقق شده که امیدواریم با توجه به تلاش مضاعف همکاران در جهت تولید برق پایدار در پیک زمستان تا پایان سال جاری ۱۰۰ درصد سهمیه تولید محقق شود.

به گزارش سدپرس، شرکت مدیریت تولید برق یزد با ظرفیت نامی ۱۰۰۴ مگاوات ، نقش بسزایی را در پایداری شبکه برق جنوب شرق کشور ایفا می کند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=5944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x