تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
0
معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران تاکید کرد:

لزوم اختصاص یک درصد از منابع طرح‌ها به حوزه فناوری‌اطلاعات

  • کد خبر : 3740
  • 09 آبان 1401 - 15:29
لزوم اختصاص یک درصد از منابع طرح‌ها به حوزه فناوری‌اطلاعات
معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران گفت: اختصاص یک درصد از منابع طرح‌های مربوط به حوزه آب به بخش فناوری اطلاعات می تواند تحول شگرفی را در این بخش رقم بزند.

به گزارش سدپرس، معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران در نشست با مدیرعامل و معاون منابع انسانی مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با تاکید بر لزوم توسعه فناوری‌های نوین و آی تی در مدیریت منابع آب کشور اظهار کرد: اختصاص یک درصد از منابع طرح‌های مربوط به حوزه آب به بخش فناوری اطلاعات می تواند تحول شگرفی را در این بخش رقم بزند.

وی افزود: دو ظرفیت مهم برای بخش آی تی وجود دارد؛ یکی تحقیقات در بخش صنعت و دیگری در بخش خدمات که به امنیت سایبری بر می‌گردد و بر اساس طرح‌های مرتبط با پدافند غیرعامل، مجوزها برای تقویت آی تی در بخش آب کشور دریافت شده است.

معاون مجامع توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، راه اندازی خدمات الکترونیک و هوشمند سازی را از اقدامات مرتبط با توسعه فناوری و مقابله با تهدیدات سایبری عنوان کرد و گفت: در این زمینه تصمیمات خیلی خوبی گرفته شده است؛ براساس این برنامه‌ها همه امورات آب باید در بستر الکترونیک انجام و ارتباط با صنعت و دانشگاه هم تقویت شود و ایده‌های خوبی که در دانشگاه‌ها و مراکز علمی وجود دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x