تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

صدا وسیما نقش بسزایی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق دارد

  • کد خبر : 9407
  • 24 اردیبهشت 1402 - 23:31
صدا وسیما نقش بسزایی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق دارد
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل صنعت برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان اظهار داشت: صدا وسیما نقش بسزایی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق دارد.

به گزارش سدپرس به نقل از روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین، نشست هم‌اندیشی مدیران عامل صنعت برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو برگزار شد. مهندس عباسی مدیرعامل شرکت در این نشست بر نقش موثر صدا و سیما در مدیریت مصرف برق تأکید نمود و ابراز امیدواری داشت تا با هم افزایی بیشتر برای گذر از پیک مصرف بار تابستان ۱۴۰۲ موفق عمل کنیم.

علی‌اکبر کاظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو نیز در این نشست با اشاره به مصرف شبکه برق خوزستان به عنوان دومین مصرف‌کننده برق کشور، موضوع مدیریت مصرف را در خوزستان بسیار حائز اهمیت خواند. در این نشست چگونگی تعامل صدا و سیما مانند اطلاع‌رسانی وضعیت شبکه برق، پخش زیرنویس‌ها، فیلم و برنامه‌های مدیریت مصرف با حضور مدیران برقی، مورد بررسی قرار گرفت. گفتنی است  با توجه به نقش و اهمیت مدیریت مصرف برق در عبور از مصرف برق تابستان که حتی به دستور وزیر نیرو پاداش و مشوق‌های قابل توجهی برای مشترکینی که مصرف برق کمتری داشته باشند در نظر گرفته شده، این نشست تعاملی برای بررسی و پیشنهاد برنامه‌های قابل پخش با موضوع تبیین پاداش‌های کاهش و مدیریت مصرف برگزار گردید

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=9407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x