تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1
توسط کارگروه تخصصی شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان :

پروژه مکانیزاسیون کالاهای انبار مجموعه سد و نیروگاه کرخه آغاز شد

  • کد خبر : 1700
  • 10 بهمن 1400 - 11:01
پروژه مکانیزاسیون کالاهای انبار مجموعه سد و نیروگاه کرخه آغاز شد
معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از آغاز پروژه شناسایی، ثبت در نرم افزار و چیدمان جدید کالاهای مجموعه سد و نیروگاه کرخه توسط گروه های اجرایی نگهداری و تعمیرات این شرکت خبر داد.

به گزارش سدپرس : ” امیر محمودی ” با بیان این خبر اظهار داشت : مجموعه انبارهای سد و نیروگاه کرخه شامل قطعات یدکی نیروگاه، تجهیزات و متریال مصرفی، ابزار مخصوص تجهیزات نیروگاه، دستگاه های تست و اندازه گیری و … می باشد. با توجه به تعداد قطعات موجود در مجموعه انبارها و مشکلاتی که برای تهیه اجناس جدید وجود دارد، پس از بررسی های میدانی و هماهنگی های لازم با معاونت سد و نیروگاه های سازمان آب و برق خوزستان و مدیریت سدو نیروگاه کرخه تصمیم گرفته شد که کالاهای انبار شناسایی و بر اساس کدینگ جدید و کالا محور دسته بندی گردند.

محمودی در ادامه گفت: بر این اساس پس از بررسی، شناسایی و تهیه نرم افزار انبارداری، کارگروه های اجرایی تشکیل و عملیات شناسایی کالاها آغاز گردید. در این پروسه فعالیت های شناسایی، کدینگ و ثبت در نرم افزار و در نهایت سرویس، بسته بندی و چیدمان در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان اعلام داشت: پروژه فوق در راستای مکانیزاسیون کالاهای انبار و جهت آگاهی سازمان آب و بق خوزستان و شرکت های بهره بردار از کالاهای مشترک نیروگاه های برق آبی تعریف و در حال اجرا می باشد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=1700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x