تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0
دکتر مجتبی خدرزاده

نویسنده کتاب حفاظت سیستم‌های قدرت درگذشت

  • کد خبر : 764
  • 13 اردیبهشت 1399 - 7:26
نویسنده کتاب حفاظت سیستم‌های قدرت درگذشت
دکتر مجتبی خدرزاده از چهره‌های بنام حوزه حفاظت شبکه‌های برق ایران و استاد دانشگاه شهیدبهشتی (شهیدعباسپور سابق) به دلیل بیماری درگذشت.
کتاب حفاظت سیستم‌های قدرت دکتر مجتبی خدرزاده بعنوان مرجع آموزشی مهندسی برق قدرت در خیلی از دانشگاه‌ها و مراجع آموزشی تدریس میشد. وی دارای بیش از یکصد مقاله علمی پژوهشی بود و ده‌ها سخنرانی کلیدی در حوزه‌های مختلف مهندسی برق در کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی ارائه کرد.
خدرزاده که دبیر کمیته حفاظت و اتوماسیون سیستم‌های قدرت کنفرانس‌های بین المللی برق ایران بود توانست ۷ اثر مکتوب علمی و کتاب از خود بر جای گذارد که کتاب ره آورد یک سفر (سفر به ژاپن) آن چاپ شد و در اختیار همه شرکت‌های توزیع کشور قرار گرفت.

وی از سوی آرش کردی مدیرعامل وقت توانیر در مهرماه سال ۹۵ به سمت مدیر کل دفتر فنی و مهندسی توزیع توانیر منصوب شد. خدرزاده از سوی کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت بعنوان چهره ماندگار حفاظت برق ایران معرفی و تقدیر شد.

این استاد برق دانشگاه، راهنمایی ده‌ها دانشجوی دکتری برق و ده‌ها دانشجوی کارسناسی ارشد را عهده دار بود و در چندین پروژه ملی صنعت برق بعنوان ناظر و مشاور علمی حضور داشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x