تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
4

مشاور مدیرعامل شرکت برق حرارتی در امور زنان و خانواده منصوب شد

  • کد خبر : 13045
  • 27 خرداد 1403 - 12:58
مشاور مدیرعامل شرکت برق حرارتی در امور زنان و خانواده منصوب شد
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با صدور حکمی نیلوفر مصلح را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

به گزارش سدپرس، دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود گام‌های متعددی را برای توسعه فعالیت‌های مدیریتی و اشتغال حوزه بانوان برداشته تا حضور آن‌ها در پست‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی بیشتر شود.
در همین راستا ارتقای ساختار مشاوران امور زنان و خانواده در دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها را هم می‌توان یکی از اقدامات این دولت در جهت نشان دادن اهمیت موضوع زنان و خانواده دانست.
برهمین اساس، در جلسه هیات وزیران مصوب شد تا مشاوران امور زنان و خانواده هم ردیف مدیرکل یا معاونان در دستگاه‌ها ارتقا جایگاه داشته باشند؛ مطابق ماده (۳) آییننامه ستاد ملی زن و خانواده، هیات وزیران با پیشنهاد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مبنی بر ساماندهی و ارتقای جایگاه تشکیلاتی مشاوران امور زنان و خانواده در دستگاه‌های اجرایی موافقت کرد و دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند یکی از جایگاه‌های سازمانی مشاور هم‌ ردیف مدیران کل یا معاونان خود را مشروط به وجود این جایگاه و عدم ایجاد تشکیلات ساختاری جدید، در چهارچوب قوانین و مقررات سازمانی به مشاور امور زنان و خانواده تغییر دهند.
به همین منظور و با توجه به اهمیت حوزه زنان و خانواده در وزارت نیرو و با حمایت سمیه خداپرست، مشاور وزیر در امور زنان و خانواده و توجه ویژه مدیر عامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی در اهمیت رفع چالش‌های بانوان شاغل و همسران همکار، عبدالرسول پیشاهنگ با صدور حکمی نیلوفر مصلح را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده منصوب کرد.
گفتنی است؛ نیلوفر مصلح با ۱۰ سال سابقه کار در صنعت برق کشور دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه تربیت مدرس است که پیش از این در امور مالی و ذیحسابی مشغول فعالیت بوده است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=13045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x