تاریخ : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 17 June , 2024
1

مسئولیت مهم روابط عمومی درگذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲

  • کد خبر : 9381
  • 20 تیر 1402 - 22:43
مسئولیت مهم روابط عمومی درگذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲
نسترن رهذار-روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین // با آغاز فصل گرما برنامه های مدیریت مصرف برق در کشور از اهمیت بسزایی برخوردار شد. این موضوع از طریق برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی جهت انجام اقدامات مدیریت مصرف برق پیش بینی گردید. در همین راستا نیز مسئولیت روابط عمومی های صنعت برق نیز ملموس و پراهمیت جلوه نموده است.
با آغاز فصل گرما برنامه های مدیریت مصرف برق در کشور از اهمیت بسزایی برخوردار شد. این موضوع از طریق برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی جهت انجام اقدامات مدیریت مصرف برق پیش بینی گردید. در همین راستا نیز مسئولیت روابط عمومی های صنعت برق نیز ملموس و پراهمیت جلوه نموده است.

​با نگاهی به نقش روابط عمومی ها در مدیریت بهینه مصرف برق می توان اشاره داشت که متناسب با شرح وظایف و عملکرد خود در محیط درون سازمانی تعاملی دوسویه با جامعه هدف ایجاد نماید. در همین راستا یک مدیر روابط عمومی مطمئن و آشنا به امور سازمانی بویژه در صنعت برق می تواند تعامل موفقی میان واحدهای سازمانی در افزایش بهره وری سازمانی ایجاد نماید. از این رو مادامی که یک مجموعه در صنعت برق بتواند در وظایف محوله خود به بهترین شکل ممکن عمل کند در مقوله تولید برق و بهره برداری نیز موفقیت چشمگیری حاصل می شود.

از سوی دیگر یک مدیر روابط عمومی آگاه با نگرش صحیح و تخصصی به وضعیت کنونی انرژی کشور، راهبرد صحیح و روشنی را برای اجرایی نمودن اهداف عالیه سازمان خود ترسیم می کند. ناگفته پیداست که مقوله اطلاع رسانی تنها بخشی از شرح وظایف روابط عمومی هاست و اطلاع یابی، پاسخگویی، شناخت افکار عمومی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف و فرصت ها و محدودیت ها از دیگر موارد مهم وظایف روابط عمومی هاست.

خوشبختانه طی ماههای اخیر اطلاع رسانی به مشترکین برق جهت صرفه جویی در مصرف به نحو فزاینده ای انجام گرفته است. این موضوع با رصد پیوسته و شناسایی چالش های پیش روی تولید و اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه به شیوه های مختلف صورت پذیرفت. همچنین معرفی دستاوردها و عملکرد کارکنان پرتلاش صنعت برق و بازشناسی اهمیت نقش تلاشگران این حوزه به جامعه از دیگر اقدامات و رسالت ذاتی روابط عمومی ها بوده است.

اکنون که تقریبا نیمی از مسیر پیک بار تابستان سال ۱۴۰۲ سپری شده خدمات رسانی شبانه روزی مجموعه شرکت تولید برق به شهروندان خود گواه سخت کوشی آنان است. ضمن این که مدیریت روابط عمومی نیز به نوبه خود در اطاع رسانیِ این تلاش ها و پیگیری های مجدانه همکاران تلاشی مضاعف داشته اند. همچنین می توان گفت با پاسخگویی صبورانه در راستای تنویر افکار عمومی نیز در ایجاد حس رضایتمندی مشترکین از مجموعه صنعت برق، روابط عمومی ها موفقیتی نسبی را کسب نموده اند.

بعبارت خلاصه تر روابط عمومی ها با بهره مندی از وسایل و دانش ارتباطی، در رفع مطالبات و خواسته های مردمی در حوزه برق و انرژی پاسخگو بوده اند و بعنوان یک حلقه واسطه درون و برون سازمانی در ایجاد ارتباط مثبت و دوسویه میان تلاشگران صنعت برق و مشترکین عمل نموده اند. از این رو بخشی از وظایف گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ نیز بر عهده روابط عمومی های صنعت برق بوده که بطور حتم در کسب این موفقیت نیز می توان آنان را سهیم دانست.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=9381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار