تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

عملیات ماشین کاری رینگ ثابت توربین واحد ۳ نیروگاه دز به پایان رسید

  • کد خبر : 4432
  • 09 آذر 1401 - 12:44
عملیات ماشین کاری رینگ ثابت توربین واحد ۳ نیروگاه دز به پایان رسید
معاون فنی و مهندسی شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان از اتمام ماشین کاری رینگ ثابت واحد 3 در سایت نیروگاه دز توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش سدپرس، محمد پوررکنی با اعلام این خبر بیان کرد: در پروژه بهینه سازی نیروگاه دز ، یکی از پیچیده ترین فعالیت های بهینه سازی ماشین کاری رینگ ثابت در نیروگاه در محل های نشیمن هدکاور و باتم رینگ است که در این راستا پس از دمونتاژ تجهیزات توربین و ژنراتور نسبت به ماشین کاری رینگ ثابت توربین اقدام شد.

وی افزود: از مشکلات و پیچیدگیهای عملیات ماشین کاری در سایت، حصول دقت در به دست آوردن تلرانس های سطوح ماشین کاری به میزان حداکثر ۰٫۵ میلی متر است که با توجه به دقت تجهیزات ماشین کاری حداکثر تلرانس به دست آمده در سطوح مختلف رینگ ثابت برابر ۰٫۳ میلی متر بوده که این امر حاکی از دقت پرسنل شرکت در کنترل های حین ماشین کاری و همچنین طراحی اصولی تجهیزات فوق است.

به گزارش سدپرس،  پروژه بهینه سازی واحد شماره ۳ سد و نیروگاه دز از مهرماه سال جاری آغاز شده که پس از تکمیل عملیات دمونتاژ، هم اکنون این واحد نیروگاهی در حین آماده سازی تجهیزات واحد به منظور آغاز مرحله مونتاژ است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=4432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x