تاریخ : پنج شنبه, ۳ اسفند , ۱۴۰۲ Thursday, 22 February , 2024
0
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان:

روابط عمومی ویترین و پیشانی سازمان است

  • کد خبر : 2879
  • 31 مرداد 1401 - 11:11
روابط عمومی ویترین و پیشانی سازمان است
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در نشست با پرسنل روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات این مجموعه بر اهمیت نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس) و به نقل از روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، “عباس صدریانفر” با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی،اظهار داشت:بعضی وظایف تاثیر آن فقط بر مجموعه نیست و آثارش جاری و دائمی است و روابط عمومی بعنوان ویترین و پیشانی سازمان که بخش های مختلف را نمایندگی می کند،در این رسته قرار می گیرد.

صدریانفر افزود:روابط عمومی برشی از بخش های مختلف یک سازمان می باشد که باید با ابزار و ادبیات مناسب به تبیین تلاش های همکاران در بخش های مختلف بپردازد.

وی به لزوم برنامه ریزی در مجموعه روابط عمومی پرداخت و اذعان داشت:لازم است نقشه راه روابط عمومی تعریف شود و متناسب با این نقشه،برنام های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت تدوین گردد تا این مجموعه به بهترین شکل ممکن به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به افتتاح طرح آبرسانی غدیر نیز اشاره کرد و افزود:طرح آبرسانی غدیر یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای پاسخ به یک مطالبه بحق مردم خوزستان پس از سالها است که لازم است تلاش های صورت گرفته شده،اهداف و فواید این طرح به درستی از سوی روابط عمومی تبیین شود تا مردم در جریان این خدمات قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=2879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.