تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
1

تولید ۶۳۰ هزار ۷۶۴ مگاوات ساعت انرژی خالص برق توسط نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 795
  • 20 اردیبهشت 1399 - 17:37
تولید ۶۳۰ هزار ۷۶۴ مگاوات ساعت انرژی خالص برق توسط نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه که با اجرای تعمیرات میاندوره ای و رفع چالشهای تخصصی سطح آمادگی خود را بمنظور تقویت تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم در تابستان و پیک مصرف برق بهبود می دهد، توانست در فروردین سال جاری 630 هزار و 764 مگاوات ساعت انرژی خالص برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور ارائه دهد.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به اجرای تعمیرات میاندوره ای واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ ، مراحل نهایی تعمیرات نیمه اساسی واحد۵ و همچنین رفع چالشها و مشکلات فنی سایر واحدهای نیروگاه طی ماههای اخیر بویژه در فروردین ماه، ارتقاء سطح آمادگی این نیروگاه و تداوم خدمت رسانی به مردم بویژه در فصل تابستان و ایام پیک مصرف برق را مهمترین رویکرد این مجموعه تولیدی عنوان نمود.
وی اظهار امیدواری نمود با تکیه بر لطف خداوند و اعتماد به دانش و تجربه ارزشمند تلاشگران نیروگاه بتوانیم ضمن تقویت شبکه سراسری برق کشور ، تابسانی توام با آرامش را برای مردم شریف به ارمغان آوریم.
شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری ایران است و ضمن تولید و تامین بیش از ۳۰ درصد برق استان خوزستان نقش مهمی در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می کند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x