تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

تولید بیش از یک میلیارد کیلووات برق در نیروگاه اصفهان

  • کد خبر : 2983
  • 03 شهریور 1401 - 14:52
تولید بیش از یک میلیارد کیلووات برق در نیروگاه اصفهان
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان از تولید بیش از یک میلیارد و 683 میلیون کیلووات‌ساعت انرژی خالص تا پایان مردادماه سال جاری در این نیروگاه خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سدها و نیروگاهای ایران(سدپرس) و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عباس کریمی”عنوان کرد: میزان تولید انرژی تا پایان پنجمین ماه سال جاری، به میزان یک‌میلیارد و ۶۸۳ میلیون و ۸۸۶ هزار کیلووات‌ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری نیروگاه اصفهان، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی، ۴۳۷ میلیون و ۱۰۴هزار کیلووات‌ساعت انرژی الکتریکی در مردادماه توسط واحدهای بخاری نیروگاه اصفهان تولید شده است.
عباس کریمی اظهار داشت: این مقدار تولید برق، با توجه به مصرف متوسط ماهیانه ۲۰۰ کیلووات برای هر خانوار، معادل مصرف ماهیانه بیش از هشت‌میلیون و ۴۱۹ هزار خانوار است.
لازم به ذکر است نیروگاه اصفهان دارای ۵ واحد بخاری مولد برق با ظرفیت‌های متنوع و مجموع توان اسمی تولید ۸۳۵ مگاوات برق است که در صورت تامین آب و سوخت مورد نیاز، قادر به تولید مقدار معادل برق مورد نیاز کلان‌شهر اصفهان در اکثر فصول سال خواهد بود.
لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=2983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x