تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1
معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه شهید رجایی خبر داد:

تعمیر واحد شماره ۴ گازی نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 4607
  • 21 آذر 1401 - 12:59
تعمیر واحد شماره ۴ گازی نیروگاه شهید رجایی
معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه شهید رجایی گفت: به منظور کسب آمادگی تولید برق در ایام سال به ویژه تابستان ۱۴۰۲، واحد شماره ۴ گازی نیروگاه شهید رجایی طبق برنامه زمانبندی به منظور انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق (CI) از مدار تولید، خارج و در دست تعمیرات قرار گرفت.

به گزارش سدپرس،  بهمن غنوی با اشاره به فعالیت های این دوره از تعمیرات واحد شماره ۴ گازی اظهار کرد: تلاش کارکنان نیروگاه شهید رجایی برآن است تا با انجام به موقع تعمیرات و آماده سازی واحدهای سیزده گانه این نیروگاه بتواند به تعهدات خود در تولید برق به ویژه در تابستان عمل کند.

​وی ادامه داد: در همین راستا در تعمیرات بازدید محفظه احتراق (CI) این واحد در نیروگاه سیکل ترکیبی، در مجموع ۵۰۸ فعالیت در سه بخش تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق برنامه ریزی شده که در مدت زمان تعریف شده به انجام می رسد.

به گفته غنوی،  فصل تعمیرات واحدهای نیروگاه شهید رجایی پس از پایان پیک مصرف تابستان، از مهرماه آغاز شده که تا پایان اردیبهشت سال آینده،  ۱۷ برنامه برای انجام تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدیدهای دوره ای ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، برنامه ریزی شده است.

به گزارش سدپرس، نیروگاه شهید رجایی هرساله با تولید بیش از ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، برق حدود ۳ و نیم درصد از نیاز مصرف کنندگان را در کشور تامین می کند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=4607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x