تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

تعمیرات دیسک شیرپروانه ای واحد ۷ نیروگاه مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد

  • کد خبر : 2560
  • 20 اردیبهشت 1401 - 15:14
تعمیرات دیسک شیرپروانه ای واحد ۷ نیروگاه مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد
مدیر تعمیرات ناحیه مسجدسلیمان در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات دیسک شیرپروانه ای واحد ۷ نیروگاه مسجدسلیمان خبر داد.

سدپرس : “ابراهیم شجاعی” با اعلام این خبر اظهار داشت : شیرپروانه ای واحد شماره ۷ به دلیل دفرمگی رینگ آب بند بصورت کامل بسته نمی شد و این امر باعث اختلال در بهره برداری واحد گردیده بود که با برنامه ریزی و تامین متریال از سوی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان ، توسط تیم اجرایی شرکت تعمیرات تعویض و ترمیم موضعی رینگ و لاستیک آب بند صورت پذیرفت.

شجاعی در ادامه افزود: در این عملیات با توجه به نوع کار (کار در محیط بسته) تمامی شرایط ایمنی شامل نصب پلکان دسترسی، استفاده از ترانس ایزوله، نصب اسکافلدهای لازم و ایزوله گیت بالا دست، قبل از شروع کار با دقت و حساسیت لازم انجام گردید.

وی در ادامه گفت : این پروژه با برنامه ریزی های انجام شده ، تهیه و ساخت ابزار مخصوص و همچنین خروج واحد ۸  به علت وجود آبراهه مشترک، در مدت زمان بهینه و با تلاش مضاعف پرسنل نگهداری و تعمیرات ناحیه مسجدسلیمان با موفقیت انجام گردید.گفتنی است شیرپروانه ای واحد های ۲۵۰ مگاواتی طرح توسعه نیروگاه مسجدسلیمان، یک ماشین صنعتی بزرگ با دو جک هیدرولیکی و با قطر داخلی حدود ۵۳۰ سانتی متر بر ثانیه، قابلیت عبور ۱۸۵ مترمکعب آب در توان نامی واحد (۲۵۰ مگاوات ساعت) را دارد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=2560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x