تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی در شرکت آب و فاضلاب اهواز

  • کد خبر : 12678
  • 01 خرداد 1403 - 20:44
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی در شرکت آب و فاضلاب اهواز
مراسم گرامیداشت خادم‌الرضا«ع»، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در شرکت آبفا اهواز برگزار شد.

به گزارش سد پرس، مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین نرادی و حضور قائم‌مقام، معاونین و مدیران ارشد و جمع کثیری از کارکنان این شرکت در نمازخانه ستاد مرکزی آبفا اهواز برگزار شد.

رئیس انسجام‌بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان در این مراسم با اشاره به مقام والای شهادت گفت: خداوند متعال می‌فرماید: «گمان نکنید آنانی که در راه خدا کشته می‌شوند، مُرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد خدای خویش روزی داده می‌شوند.» شهید در جایگاه والایی است که از قدرت ادراک ما خارج می‌باشد و معطوف به این معناست که مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» درباره حاج قاسم سلیمانی فرمودند که او بعد از شهادت دستش برای دستگیری بازتر است.

حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین نرادی با بیان سخت‌کوشی و اخلاص آیت‌الله رئیسی در خدمت به مردم، اذعان داشت: حیف بود که آیت‌الله رئیسی با مرگ طبیعی از دنیا برود، او که تمام عمر تمام هم و غمش، حل مشکلات مردم و گشایش امور آن‌ها بود و چه سرنوشت زیبایی که خداوند متعال مُزد خدمت خالصانه‌ی ایشان را با شهادت رقم زد.

وی تصریح کرد: همه‌ی ما می‌بایست به تأسی از شهید سلیمانی و شهید رئیسی در راه خدمت‌رسانی خالصانه به ملت عزیز و شهیدپرورمان از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم و چراغ محفل یاد شهدا؛ این راست‌قامتان همیشه تاریخ را روشن نگه داریم.

گفتنی است، در پایان مراسم، مداح اهل بیت با ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله‌الحسین«ع» به روضه‌خوانی پرداخت.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=12678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x