تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

بازسازی قطعات و تجهیزات استراتژیک در نیروگاه شهدای پاکدشت

  • کد خبر : 4766
  • 29 آذر 1401 - 13:29
بازسازی قطعات و تجهیزات استراتژیک در نیروگاه شهدای پاکدشت
متخصصان نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهدای پاکدشت(دماوند) با بازسازی قطعات و تجهیزات استراتژیک قطعات ضمن حفظ آمادگی واحدها و پایداری تولید نیروگاه موجب صرفه‌جویی ارزی و ریالی قابل توجهی شوند.

به گزارش سدپرس، در سال جاری به منظور مقابله با چالش تامین قطعات مهم و حساس نیروگاهی، بازسازی و ساخت داخل قطعات و تجهیزات در دستور کار قرار گرفت و با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته در نیمه نخست امسال بیش از ۲۵ قطعه و یا تجهیز مهم نیروگاهی با بکارگیری توان و تخصص داخلی مجموعه نیروگاه شهدای پاکدشت و در برخی از موارد با بکارگیری توان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی بازسازی و با موفقیت مورد استفاده قرار گرفت.

از جمله تجهیزات مهم بازسازی شده می‌توان به بازسازیFlame Tube  چمبر راست و چمبر چپ واحد گازی، بازسازی یک ست اسپایدر پرمیکس محفظه احتراق واحد گازی، بازسازی ۴۰ عدد ولو سوخت واحدهای گازی، باز سازی ۴۰ عدد اکچویتر مربوط به ولو سوخت واحدهای گازی، بازسازی دو عدد ولو ورودی و دو عدد ولو خروجی اسکید بیرونی گاز، بازسازی دو عدد گیربکس IGV، بازسازی پمپ سود آنلودینگ، باز سازی پمپ جکینگ توربین و بازسازی چهار عدد مکانیکال سیل بویلر فید پمپ و دو عدد مکانیکال سیل CWP اشاره کرد.

همچنین با بازسازی این قطعات و تجهیزات ضمن حفظ آمادگی واحدها و پایداری تولید نیروگاه موجب صرفه‌جویی ارزی و ریالی قابل توجهی شده است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=4766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x