تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
2
سرپرست نیروگاه رامین اهواز :

امسال بیش از ۶/۵ میلیون مگاوات‌ ساعت انرژی در نیروگاه رامین اهواز تولید شد/ بیش از ۴۰۰۰ قطعه صنعتی ساخته و بازسازی شد

  • کد خبر : 5588
  • 03 بهمن 1401 - 10:02
امسال بیش از ۶/۵ میلیون مگاوات‌ ساعت انرژی در نیروگاه رامین اهواز تولید شد/ بیش از ۴۰۰۰ قطعه صنعتی ساخته و بازسازی شد
سرپرست نیروگاه رامین اهواز، از تولید بیش از 6.5 میلیون مگاوات‌ساعت انرژی در این نیروگاه طی 10 ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس“محسن حافظی” اظهار داشت: با تولید ۵۳۴ هزار و ۵۴۲ مگاوات‌ساعت در دی‌ماه امسال، میزان تولید انرژی برق در ۱۰ماهه سال جاری، به ۶ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۴۴۴ مگاوات‌ساعت رسید.
حافظی با اشاره به قدمت بالای واحد‌های تولیدی این نیروگاه افزود: فرسودگی تجهیزات و تغییر کمی و کیفی آب رودخانه کارون مهم‌ترین چالش این نیروگاه طی سال‌های اخیر بوده و امیدواریم با حمایت‌های مدیران بالادستی شاهد تامین بودجه لازم ، رفع چالش‌های فنی و بروزرسانی واحد‌های تولیدی بوده و بتوانیم با ظرفیت مطلوب برق مورد نیاز مردم را تولید کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تولید پایدار انرژی برق و تامین نیاز مردم و صنایع به این انرژی حیاتی مهم‌ترین رویکرد ما در این مجموعه است و ضمن حفظ پایداری تولید برق در ماه‌های انتهایی سال ، با انجام تعمیرات اساسی و میان‌دوره‌ای، آمادگی خود را به‌منظور تولید حداکثری برق ارتقا خواهیم داد.

  • ساخت و بازسازی بیش از ۴۰۰۰ قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز

سرپرست نیروگاه رامین اهواز گفت: با ساخت و بازسازی تعداد ۴۳۱ قطعه در دی ماه سال جاری ، مجموع این قطعات در ۱۰ ماهه سال جاری به ۴۸۱۲ قطعه رسیده است.

بیرگانی  در این خصوص اظهار داشت: نیروگاه رامین علاوه بر هدف اصلی خود که تولید پایدار انرژی برق می باشد توانمندی های بسیاری با تکیه بر تخصص ، تجربه و خودباوری پرسنل سخت کوش خود بدست آورده و توانسته است بخش زیادی از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق پتانسیل داخلی مورد ساخت و بازسازی قرار دهد.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.​

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=5588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x