تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
7

آغاز عملیات لایروبی سالیانه زهکش های شبکه های آبیاری گتوند و عقیلی

  • کد خبر : 1564
  • 13 دی 1400 - 9:12
آغاز عملیات لایروبی سالیانه زهکش های شبکه های آبیاری گتوند و عقیلی

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از آغاز عملیات لایروبی زهکش های شبکه های آبیاری گتوند و عقیلی خبر داد. “بهرام جعفری” ضمن اعلام این خبر افزود : این عملیات با هماهنگی معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان بصورت سالیانه جهت بهبود شرایط انتقال زه آب […]

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از آغاز عملیات لایروبی زهکش های شبکه های آبیاری گتوند و عقیلی خبر داد.

“بهرام جعفری” ضمن اعلام این خبر افزود : این عملیات با هماهنگی معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان بصورت سالیانه جهت بهبود شرایط انتقال زه آب های ناشی از اراضی کشاورزی و کنترل روان آبها ی سطحی در کلیه زهکش های شبکه های آبیاری تحت پوشش شرکت انجام می پذیرد.

وی افزود: زهکش های در دست اقدام در منطقه عقیلی شامل زهکشهای P ، P6 و P1 تا P7 و در منطقه گتوند شامل GD ، GE و GD1 تا GD6 به طول مجموع ۷۸ کیلومتر می باشد که تاکنون قریب به ۱۵ کیلومتر از آنها لایروبی شده و مابقی درحال اجرا می باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به حجم کار و لزوم تسریع در انجام آن پیش بینی می گردد با افزایش تعداد ماشین آلات، عملیات مذکور به طور کامل و با کیفیت مطلوب تا پایان سال جاری پایان پذیرد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=1564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x