تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
2

آغاز تعمیرات واحدهای گازی شماره ۱۱ و ۱۹ نیروگاه ری

  • کد خبر : 5456
  • 26 دی 1401 - 12:15
آغاز تعمیرات واحدهای گازی شماره ۱۱ و ۱۹ نیروگاه ری
معاون تعمیرات نیروگاه ری گفت: دو واحد گازی ۲۵ مگاواتی شماره ۱۱ و ۱۹ نیروگاه ری به منظور بازدید مسیر داغ و انجام تعمیرات برای مدت ۲۵ روز از مدار تولید خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، حسین مهدیزاده با اعلام این خبر افزود: برای کسب آمادگی تولید، واحدهای گازی ۲۵ مگاواتی شماره ۱۱ و ۱۹ با توجه به ساعت کارکرد، از مدار تولید خارج و برای بازدید مسیر داغ توربین و تعمیرات به دست گروه های تعمیراتی سپرده شدند.

وی بیان کرد: مطابق برنامه از پیش تعیین شده که از اواسط دی ماه آغاز و ۲۵ روز ادامه خواهد داشت، این دو واحد تحت عملیات تعمیرات و بازدید مسیر داغ توربین قرار خواهند گرفتت و در طول تعمیرات این واحدها فعالیت های مختلفی از قبیل دمونتاژ و تست و در صورت نیاز تعویض نازل های سوخت و محفظه های احتراق، انجام تست های مربوط به ژنراتور، بازدید و در صورت نیاز تعویض پره های متحرک و ثابت توربین، انجام تست های غیر مخرب بر روی توربین، تصفیه فیزیکی روغن، تعویض فیلترها  بر روی تجهیزات این واحدها صورت خواهد گرفت.

مهدیزاده تاکید کرد: با شروع تعمیرات این دو واحد، تعداد ۲۰ واحد از واحدهای ۲۱ گانه نیروگاه ری از ابتدای پاییز تا کنون مورد بازدید و تعمیرات قرار گرفته اند و یا در دست تعمیر هستند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=5456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x